Xiamen Habitat Design and Life Festival


A 23ª Fiera di Pietra di Xiamen si terrà in u Centru di Cunferenza di Xiamen da u 5 à l'8 di ghjugnu 2023. Sutta u novu sviluppu di l'industria di a petra, l'imprese di petra, l'imprese di custruzzione, i diseggiani, è alcune istituzioni transfrontaliere si riuniscenu quì per discutiri è prumove un novu furmatu di sviluppu di alta qualità di l'industria di a petra.Per fà queste diverse petre persone anu una discussione accesa, hè natu Xiamen Habitat Design and Life Festival.

Xiamen Habitat Design and Life Festival hè co-ospitatu da Xiamen International Stone Fair è IHIDA Habitat Space Designer Club.Hè à traversu l'angolo all-round di a ricerca di l'industria, a petra è u disignu sò accuratamente ligati, presentanu in trè sezioni maiò: Exhibition, Forum, and Industry Study Tour.Cù a visione di esplurà u spaziu di vita ideale, u sviluppu industriale guidatu da u disignu, è a riformulazione di l'estetica di a vita urbana, Xiamen Habitat Design and Life Festival hà u scopu di custruisce una nova era di vita megliu.Hè ancu impegnatu à prumove u prucessu di sviluppu di l'industria di u disignu, furnisce una finestra di voce più pioniera per l'industria di a petra, purtendu cusì una nova atmosfera à u mercatu di cunsumatori di petra cinese.

poster

2023 hè u terzu annu di l'Exhibition Stone Habitat di Xiamen."Stone & Space" hè u tema in 2023. Utilizendu a petra per definisce una casa è sperendu di utilizà diverse forme d'espressione per scopre l'idee pussibuli di a petra è scopre a diversità di a vita umana.

U 2023 Habitat Space Design Exhibition serà curatu da u capu di l'industria di u disignu Zhitian Liang, è parechji famosi disegnatori in l'industria, cum'è Xudong Lai, Heng Du, Daohua Liu, è Li Zhang, anu da travaglià inseme per deconstruisce a petra in u disignu è definisce a petra cù a vita.

U Tour di Studiu di l'Industria hè ancu una sezione assai impurtante di Xiamen Habitat Design and Life Festival.Questa attività hè generalmente tenuta dopu a Xiamen Stone Fair.Hè un tour adattatu per i diseggiani.I diseggiani ponu cunnosce u prucessu detallatu da a materia prima à a pruduzzione à l'appiecazione di petra, chì ponu fà capiscenu assai l'industria di a petra, è custruiscenu un canali di cumunicazione trà e cumpagnie di petra è i diseggiani per ottene una situazione win-win per i dui partiti.

In u 2022, grazia à l'urganizatori attenti di l'urganizatori di a Fiera di Pietra di Xiamen, a nostra cumpagnia hè onorata di riceve più di 20 designers da tuttu u paese per visità u nostru magazzinu, a fabbrica è u novu showroom u 1 d'Aostu.U nostru magazzinu di pietra di ghiaccio copre una superficie di circa 10000M2 chì si trova in a "capitale cinese di Stone-Shuitou".Centinaie di squisite pietre naturali sò mostrate.Avemu ancu custruitu un novu showroom in maghju 2022 chì mostra a bellezza di a petra verde naturale.Semu fabricatori di pietra naturale in Cina, esportendu marmaru è onice in u mondu sanu.I diseggiani ci anu furnitu alcune opinioni preziose.Da a materia prima di bloccu à a produzzione di lastra à u disignu, ci hè stata una discussione indimenticabile nantu à a preferenza per u marmura naturali è e difficultà in l'applicazione di u marmura naturali.

1 2

4 5

Quist'annu, 2023, simu furtunati di participà à XIAMEN Habitat Design and Life Festival.U nostru numeru di Booth hè Hall A1, Booth No H6.I nostri diseggiani sò Shufen Chong (SIMON CHONG) è Heng Du (AMY DU).Tutti dui anu una alta reputazione in u campu di Design Stone.Utilizemu u nostru vantaghju Green Marble-Ming Green è Twilight Marble per applicà in u spaziu privatu in questu spettaculu.

883c459593fbb76b572a8562009467b f7763503a02cb13faaae597b4f07720

Ming Green, Verde Ming, hè un marmura verde cum'è erba cù linee verdi ombreggiate chì si sparghjenu in picculi cerchi bianchi.Hè una scelta assai apprezzata in ambienti interni muderni di moda.

U marmu di Twilight hà una personalità enigmatica è cumplessa, sia u so fondu verde scuru o chjaru.
U culore verde ci cunnetta à a natura, a crescita è a vita.Ci piace chì i toni verdi di marmura pò esse usatu per dà vita à u disignu interiore.

Aspittemu u nostru disignu à Xiamen Habitat Design and Life Festival inseme, accolti calorosamente a vostra visita.


Postu tempu: Apr-06-2023