Creazione naturale, marmura culurita


asdzxczxcxz1
asdzxczxcxz2

Parechje persone esclameranu quand'elli vedenu marmura culurita, hè questu naturali?

Perchè ùn vedemu micca marmura di stu culore in muntagna ?Rispondimu à sta quistione oghje! Prima di tuttu, u mutivu perchè u marmura naturali presenta una varietà di culori è textures hè in ultimamente perchè cuntene diversi cumpunenti minerali.

I varii tipi è proporzioni di sti cumpunenti minerali creanu una varietà di culori fluidi è texturizati.

asdzxczxcxz3

Neru - biotite, hornblende, carbone

U marmura neru incarna a sofisticazione è l'atemporalità, dà un aria di lussu à ogni spaziu.A so tonalità scura è ricca cattura l'imaginazione, evoca un sensu di misteru è attrazione.A superficia liscia è riflettente aghjusta a prufundità è u dramma, rinfurzendu l'appellu visuale di u disignu interiore.U marmura neru emana un sensu di eleganza è raffinatezza mentre offre una scelta versatile è durabile per u decoru.

Prudutti rapprisintanti: Nero Marquina, Saint Laurent, Portoro d'Oro Italianu

asdzxczxcxz4
asdzxczxcxz5

White - feldspar, calcite, dolomite

U marmu biancu emana un'eleganza senza tempo è evoca un sensu di pace è tranquillità, facendu una scelta populari in u disignu di l'internu.E so vene dilicate è l'aspettu luminoso creanu un sensu di purezza è spaziosità, elevendu ogni spaziu cun un sensu di serenità.A bellezza classica di u marmu biancu porta un appellu senza tempo è un toccu di sofisticazione à ogni ambiente, chì furnisce una ritirata pacifica da u caosu di a vita di ogni ghjornu.

Prudutti rapprisintanti: Ariston White, Valakas White, Calacatta White

asdzxczxcxz8

Gray - diversi minerali

U marmura grisgiu offre un sensu di misteru è sofisticazione, facendu una scelta populari in u disignu mudernu.I so toni sottumessi creanu una atmosfera tranquilla, perfetta per creà spazii sereni è eleganti.A vena naturali è a variazione in sfumature aghjunghjenu a prufundità è l'interessu visuale.L'appellu senza tempo è a versatilità di u marmu grisgiu ne facenu una scelta perfetta per dà un toccu di tranquillità raffinata à qualsiasi interni.

Prudutti rapprisintanti: Super White, Hermes grey, Tundra grey

Verde - mica, chlorure, silicate

A tonalità verde delicata di u marmura verde porta un sensu di natura è tranquillità à i spazi interni.I so mudelli di venature unichi è u charme naturali creanu una atmosfera di sognu è fresca, aghjunghjendu un toccu di eleganza è sofisticazione à ogni stanza.A versatilità è a bellezza di u marmura verde facenu una scelta populari per aghjunghje un elementu serenu è eleganti à u disignu interiore.

Prudutti rapprisentanti: Ice Connect Marble, Emerald Green, Verde Alpi

asdzxczxcxz6

Yellow - limonite

A petra gialla, una volta u campionu regnu di u mondu di decoru, emana un calore gentile, facendu chì u spaziu si senti accogliente è invitante.U so appellu durabile aghjunghjenu un'eleganza intemporale à ogni ambientu, infundendu un sensu di cunfortu è tranquillità.

Prudutti rapprisintanti: Aran White, Ottoman Marble, Royal Batticino

Rossu - Hematite

Cum'è u culore più forte, hè particularmente faciule per attruverà l'attenzione di e persone.Trà parechji culori, hè u più indisciplinatu è rapprisenta a passione.

Prudutti rapprisentanti: Travertinu Rossu, Rosa Levanto, Royal Red

asdzxczxcxz7

Marrone - limonite

I tonalità marroni calde è ricche di petra marrone evocanu un sensu di cunfortu è sofisticazione in u decoru di casa.I so toni di a terra portanu una atmosfera accogliente, dissipandu u friddu è infundendu spazii cù una eleganza senza tempo.Ch'ella sia aduprata per countertops, pavimenti o accenti, a petra marrone aghjunghjenu un toccu di calore naturale è un sensu di nostalgia, facendu una scelta populari per creà interni invitanti è eleganti.

Prudutti rapprisintanti: Crystal Brown, Rainforest Brown, Cazor Brown

asdzxczxcxz9

Tempu di Postu: Feb-06-2024