ICE STONE COME 2024 XIAMEN STONE FAIR'S HABITAT DESIGN


L'esposizione di u Festival di Vita di Design di Habitat à l'Esposizione Internaziunale di Pietra di Xiamen si terrà u 16th, marzu 2024-19 marzu 2024.

Hè da zero à unu, dopu à trè anni di esplorazione è crescita, hè diventatu una finestra pioniera in l'industria di u disignu è a petra in Cina.

In u 2024, u Xiamen Habitat Design Life Festival metterà in vista più in là, cù u tema di "attivazione".Mentre rivisione è pensendu, diventerà a forza motrice per l'avanzamentu di l'industria di attivazione.

U Habitat Space Design Life Festival hè una mostra di a cumminazione prufonda di u disignu è a petra.Ùn rapprisenta micca solu a ricerca cumuna di l'estetica da i diseggiani è i marchi di petra, ma riflette ancu i bisogni sempre più diversificati di l'insediamenti umani è i cuntributi di i pratichi rilativi.Pensate è scopre.Duranti u periodu di preparazione, i diseggiani è e marche anu affruntatu parechje sfide, cum'è cumu per interpretà accuratamente u tema di "attivazione", cumu dimustrà una creatività illimitata in un spaziu limitatu, è cumu furnisce più strade di implementazione per u disignu attraversu l'ultimi prudutti è servizii. .tecnulugia.In questu rispettu, invitamu i diseggiani è i rapprisentanti di a marca à avè dialoghi è scambii da e prospettive di curazione, disignu, petra, spaziu, etc., per scopre in fondu a connotazione multi-strati di "attivazione".

1
2
2

< > di l'Ancient Times Marble Design

Q1

Caru sgiò Guan:

U tema di u 2024 Xiamen Habitat Design Life Festival hè "Per attivà".

Chì pinsamenti avete avutu quandu avete ricevutu sta pruposta?

Chì ghjè u tema di u disignu sta volta?Cumu hè in relazione cù questu tema di "Per attivà"?

A2

Guan Tianqi siad, quandu aghju ricevutu a pruposta, mi sentu chì era sfida.Perchè u disignu di l'esposizione deve esse cumpletu in pocu tempu, ci sarà sicuramente un grande cunflittu trà a puntualità è l'effettu conceptuale di u spettaculu di petra.

U mo tema hè <

3
4

< > Design

Q2

Questu hè ICE STONE a seconda volta per participà à u Xiamen Habitat Design and Life Festival.Stu tema curatoriale hè "Per attivà".

Quandu avete ricevutu sta pruposta, chì avete capitu è ​​aspittà ?

A2

Signora Ghiaccio hà dettu, quandu aghju vistu stu tema curatoriale "Per Attivà", l'aghju capitu per attivà u putenziale è l'energia di a petra, cusì chì a petra pò vede più pussibulità.Aspittemu di mostrà a diversità è l'incantu di a petra attraversu u disignu è a creatività, più persone ponu capisce è amassi a petra.Speremu ancu di cooperà cù più diseggiani per creà opere più dinamiche è creative è inspirà più persone.L'idea di petra face chì a petra ùn hè più limitata à l'usi tradiziunali, ma hè dotata di più vitalità è pussibulità.

5
6

<

L'essenza di u disignu di u Signore Guan hè a so innovazione è stili di design unichi.A cumminazzioni di petra in u pianu di u disignu hè stata pensata è trattata cù cura per dà effetti visuali d'alta qualità è sperienza tattile, dendu à e persone una cuncepzione artistica di "cercà e petre à a luce".Inoltre, u designer hà aghjustatu ancu elementi muderni è funziunalità à u disignu, facendu u disignu generale più di moda è persunalizatu.Vale a pena andà à u situ per sperienze in pe

7
9
8
10

"Oracle Black Marble" hè chjamatu da a più antica parolla cinese finu à avà.Sicondu i linii irregulari è morbidi di sta struttura di petra, chì sferisce nantu à a superficia di a petra, cum'è e linee sottili di a Parola Oracle, l'avemu chjamatu "Oracle Black Marble".

"Ancient Times Green Marble" hè cù un fondo verde anticu è textures uniche.Hè distinatu da u so aspettu anticu è i toni eleganti, creendu una atmosfera unica di charme in a scena.

Avemu aduprà sti 2 tipi di marmura naturale neru è verde, è facemu u nostru megliu per pruvà u nostru megliu per priservà l'"Oracle Black" cù e vicissitudini di u tempu chì si meritanu, è u "Ancient Times Green" cù u so luminosu, splendidu è eleganti. caratteristiche.

11-Oraculu Neru

Vene di "Oracle Black Marble"

12-I tempi antichi

Vene di "Ancient Times Marble"

13
14
LOGO 15-ICE STONE

Cum'è un fabricatore prufessiunale è esportatore di petra naturale high-end, Xiamen Ice Stone hà stabilitu un squadra prufessiunale, entusiasmu è ghjovanu dapoi u 2013. Semu specializati in a petra naturali unica high-end.

Cù a superiorità di cuntrullà risorse naturali esclusive, avemu custruitu

una catena industriale di risorse incomparabile trà i clienti è i pruprietarii di cava.

U nostru magazzinu copre una zona intornu à 10000M2 chì si trova in a "capitale cinese".

di petra-Shuitou" Centinaie di petra naturale squisita sò affissate.Blocchi, lastre è tagliati à misura sò tutti à a vostra scelta.

Benvenuti à u nostru Habitat Design Life Festival Mostra nantu à HALL D1H1.

Invitatu calorosamente à visità u nostru stand di petra in HALL C2026.

16-C2026
17-xiamen fiera di petra

Tempu di Postu: 31-Jan-2024