Chì tipi di Onyx ti piace?


Ricertamenti, più è più persone preferiscenu aduprà a petra naturale per decorate i so spazii, cum'è l'onyx chì hè a petra naturale.Stu materiale hè semitrasparente, è una superficia luminosa.
hà più pussibulità di cuncepimentu in l'applicazione spaziale è l'effettu decorativu, chì mostra u sensu mudernu è di lussu di l'anzianu, dendu à e persone una sensazione rilassata.A larga applicazione di l'onyx hè a ricerca di a ghjente di bellezza reale è naturali.Onyx pò ièssiri usatu micca solu nant'à u countertop, ma dinù nant'à u pavimentu, muri, scale, bagnera, lavamanu, etc.

Onyx blu
L'onice blu hà un fondo blu, cù vini bianchi o d'oru chì facenu un marmura unicu.quandu hè cù vini bianchi, s'assumiglia à nuvole chì dorme in u celu turchinu.Quandu hè cù vini d'oru, pare chì a luce di u sole soffia a putenza in u celu.Chì stupente petra naturale, onice blu.

Blue Onyx 蓝玉

Onyx rosa
"A prima volta chì l'aghju vistu, mi sentu chì appartene à voi."Quandu avete vistu l'onice rosa, l'amore ùn pò più esse ammucciatu.L'onice rosa hè un marmura maravigghiusu, chì ci porta à un mondu fantasticu è sognu.Lasciate chì u rosa decoru i vostri spazii, lasciate chì l'amore riempia a vostra vita.
L'amore ùn hè micca solu di a rosa, ma ancu di l'onix rosa.

Onyx rosa (5)

Onyx verde
Verde significa naturali, energia è liberazione.Perchè ùn sceglite micca Green Onyx?
U culore di u fondu hè verde chjaru, u schema di vene cù linee marroni è u fondu verde hà fiori bianchi flocculenti.
Sceglite Green Onyx è porta a natura à i vostri spazii.Per piacè godite a bella tenda di Roma forte_forte.

Detail

Prughjettu Prughjetti

Onyx di lignu
L'onyx di lignu hè un novu materiale in pocu tempu, questu marmura hè un aghjuntu intemporale è elegante à qualsiasi prughjettu.U so distintivu Multi-tonu beige, cachi chiaru, biancu è marrone vene permette un materiale veramente unicu à u vostru spaziu solu!Questa dimensione di u lottu hè di 2,0 cm facendu un eccellente per, countertops, pareti di doccia, pareti di fondo è pavimenti.
U culore determina s'ellu ci purterà un umore ligeru è gioia.

lastre

49 #

Onyx culurita
L'onice culurita hè una di e petre più belle è uniche di u mondu.U so aspettu notevuli cù a capacità di croce di luce da u so cuntestu hà fattu sta petra speciale è cum'è un materiale di lussu.Aduprendu stu tipu d'onice cum'è un rivestimentu di muru in u libru, u rende più è più bellu è farà chì tutti l'esse fissati.Pò esse usatu cum'è rivestimentu di muru in saloni di lussu, lobbies, banchetti in hotel è bar, etc.

foto di prughjettu

Miele Onyx
Honey Onyx hà una lucidabilità assai alta.Cum'è tutte e petre d'onice, passa a luce è face chì a luce torna à l'ambiente è aumenta a luminosità.Honey Onyx hè utilizatu in a fabbricazione di decorazioni in petra, banchetti di cucina, decorazioni interni è pareti di lobby di hotel è edifici di lussu.

lastra

Onyx Ivory
Ivory Onyx hè un onice venoso chì presenta sfumature bianche, marroni è beige in tutta a petra naturale.Onyx hè l'ideale per i piani di vanità di bagnu maestru, circondu di vasca calda, circonda di caminu è cum'è una pezza d'arte autonoma.Pò esse retroilluminatu per un effettu visuale stupente.

Sia chì l'installate cum'è una vanità di bagnu maestru, un circondu di vasca idromassaggio, un circondu di caminu o cum'è un pezzu d'arte autonomu, Ivory Onyx incorporerà bellezza naturale in u spaziu.Hè veramente un materiale unicu è pò diventà istantaneamente u puntu focu di u vostru spaziu.Se fate u sforzu di cura currettamente di a petra naturale, vi ricumpinsate cù u so aspettu maravigghiusu per parechji anni à vene.Sè vo circate una petra naturale maravigghiusa cù un attraente esteticu significativu, Ivory Onyx pò esse ghjustu ciò chì cercate.

prughjettu

Prughjettu

Senza parlà di a so bellezza culurita, i 7 tipi di onice di Ice Stone rispondenu à e vostre diverse esigenze.


Tempu di post: 31-mar-2023