U 10u Anniversariu di ICE STONE Viaghju in Giappone: Esplora a Bellezza è a Tradizione di u Giappone


2023 hè un annu speciale per ICE STONE.Dopu à COVID-19, era l'annu chì andemu à l'esteru per scuntrà i clienti in faccia;Era l'annu chì i clienti ponu visità u magazzinu è cumprà;Era l'annu chì avemu trasfirutu da u nostru vechju uffiziu à un novu più grande;Era l'annu chì avemu allargatu u nostru magazzinu.U più impurtante, quist'annu hè u nostru decimu anniversariu.

Per celebrà sta tappa, a nostra cumpagnia hà urganizatu un viaghju indimenticabile in Giappone per tutti l'impiegati per sperimentà a cultura è a bellezza di diversi paesi.Duranti stu viaghju di 6 ghjorni, pudemu gode di u viaghju senza preoccupazione è solu rilassate.

13

Stu viaghju di 6 ghjorni currettamente pianificatu hà permessu à ogni impiegatu di sperimentà l'incantu unicu di u Giappone in prima manu.

Appena scemu da l'aviò, a nostra prima tappa hè stataTempiu Sensojiè uSkytree, cunnisciuta cum'è "a torre più alta di u Giappone".A strada, avemu vistu parechje parolle scunnisciute è edifizii unichi, eramu in un ambiente esoticu.Sti dui attrazzi mostranu a scontru di tradizione è mudernità.Scalate u Skytree è affacciate a vista notturna di Tokyo, è sentite a mudernità è a notte brillanti di u Giappone.

2
3

U ghjornu dopu, avemu intrutuGinza--U paradisu di shopping in Asia.Ci mostra una atmosfera muderna, cù marchi famosi è centri commerciali riuniti, facendu chì a ghjente si senti cum'è in un mare di moda.In dopu meziornu, andemu à uMuseu di Doraemonchì si trova in a campagna di u Giappone.Cunducendu in a campagna, avemu sentu cum'è s'è no avemu intrutu in u mondu di i cartoni animati giapponese.E case è e scene di strada eranu esattamente listesse cum'è ciò chì avemu vistu in a TV.

4
5

Avemu ancu ghjuntu à u locu più indimenticabile in questu viaghju -Munti Fuji.Quandu ci svegliemu à a matina, pudemu andà à e surgenti termali giapponesi, fighjate à u Monte Fuji in a distanza, è gode di u tempu tranquillu di a matina.Dopu u colazione, avemu principiatu u nostru viaghju di caminata.Avemu finalmente ghjuntu à a 5a tappa di u Monte Fuji per sperimentà u paisaghju, è eramu maravigliati in a strada.Tutti sò stati mossi da stu rigalu di a natura.

6

U quartu ghjornu, avemu capu àKyotoper sperimentà a cultura è l'architettura più tradiziunali di u Giappone.Ci sò foglie d'aceru in ogni locu nantu à a strada, cum'è s'elli sò salutati cun cordialità invitati.

7
8
9
10

L'ultimi ghjorni, avemu andatuNaraè avia un cuntattu strettu cù u "cervu sacru".In stu paese stranu, ùn importa micca da induve site, questi cervi ghjuceranu è perseguiranu cun voi cù entusiasmu.Semu in cuntattu strettu cù a natura è sentimu l'emozione di campà in armunia cù u cervu.

11
12

Duranti stu viaghju, i membri ùn sò micca solu sperimentatu l'incantu culturale di u Giappone è a magnificenza di i siti storichi, ma anu ancu approfonditu i nostri ligami è scambii emutivu cù l'altri.Stu viaghju per u 2023 occupatu di tutti hà un toccu di rilassazione è calore.Stu viaghju in Giappone diventerà un bellu ricordo in a storia di ICE STONE, è ci inspirerà ancu à travaglià inseme in u futuru per creà un dumane più luminoso.

13

Tempu di Postu: Jan-03-2024