2023 Xiamen International Stone Fair hè venutu


Xiamen International Stone Fair hè una di e mostre di petra più prominenti in u mondu, attraendu assistenti è espositori da tuttu u mondu.Hè stallatu da u 5 di ghjugnu à l'8 di ghjugnu, è prumetti di esse una mostra eccitante di l'ultime tendenze, tecnulugia è prudutti in l'industria di a petra.

Cum'è unu di i principali esportatori è fabricatori di petra naturale, Ice Stone hà riunitu una squadra giovane è dinamica prufessiunale è appassiunata dapoi u 2013.
In questa dicada, Ice Stone hà cuntattatu 40 paesi è participò à 30 mostre, Non solu Xiamen Stone Exhibition, Marmomac, Vitoria Stone Fair, Atlanta Stone Fair, Orlando Stone Fair, Dubai Exhibition, etc.

Fiera di petra di Xiamen

Ciò chì distingue Ice Stone hè a nostra superiorità in u cuntrollu di risorse naturali esclusive da a cava direttamente.Questu hà purtatu à una gamma di cullezzione esclusiva chì sò diventate ricercate da i diseggiani, l'architetti è i cuntratturi in u mondu.Avemu una vasta selezzione di pietre naturali, cumpresi marmura, onyx, quartzite, calcariu, è più, tutti in diversi culori è finiture.

À a 23a Fiera Internaziunale di Pietra di Xiamen, Ice Stone mostrerà alcuni di i nostri ultimi prudutti è disinni.I visitori anu l'uppurtunità di vede mostre di e petre uniche, è a squadra di a cumpagnia serà quì per risponde à e dumande chì i clienti puderanu avè.Puderanu ancu infurmazioni nantu à cumu uttene u più di l'usu di a petra naturale in a custruzzione è u disignu.

novu showroom04

A petra naturale hè stata aduprata per seculi in a custruzzione è u disignu, è cuntinueghja à esse una scelta populari per parechje persone.Stone offre durabilità, bellezza è sustenibilità, facendu un materiale ideale per i prughjetti interni è esterni.Da a custruzzione di case è alberghi mozzafiato à a custruzzione di paisaghji eccezziunali è spazii publichi, a petra naturale hà applicazioni illimitate.

Cù u sviluppu di a scienza è a tecnulugia, a petra hè entrata in millaie di famiglie.Cum'è un materiale naturali, a petra hà una struttura è bellezza incomparabile cù l'altri materiali, ma cum'è un materiale di custruzzione tradiziunale, a petra hà ancu e so limitazioni.
U disignu di a casa privata hè u precursore in u disignu di u spaziu, praticà parechji disinni innovatori è audaci.Chì tippu di pensamentu è applicazione averà a petra in casa privata in u futuru, è cumu per ottene l'aghjurnamenti iterativi in ​​casa privata?U disignu di a casa privata hè u precursore in u disignu di u spaziu, praticà parechji disinni innovatori è audaci.Chì tippu di pensamentu è applicazione averà a petra in casa privata in u futuru, è cumu per ottene l'aghjurnamenti iterativi in ​​casa privata?

We Ice Stone hè ancu unu di i participanti di Private House Design.Ùn ci mancherà micca.

novu showroom04

Per quelli in l'industria di a petra, a Xiamen International Stone Fair hè un avvenimentu chì ùn pudete micca permette di mancà.I assistenti anu a pussibilità di vede e petre naturali di più alta qualità, l'ultime tecnulugia, è di scuntrà cù esperti in u campu.A fiera hè una excelente opportunità per acquistà cunniscenze nantu à l'industria è a rete cù prufessiunali di tuttu u mondu.

Dunque, ùn mancate micca sta opportunità stellare per sperimentà u megliu in l'industria di a petra naturale.Benvenuti !


Tempu di Postu: 14-Mar-2023