2023 hè un annu speciale per ICE STONE. Dopu à COVID-19, era l'annu chì andemu à l'esteru per scuntrà i clienti in faccia; Era l'annu chì i clienti ponu visità u magazzinu è cumprà; Era l'annu chì avemu trasfirutu da u nostru vechju uffiziu à un novu più grande; Era l'annu chì avemu allargatu u nostru magazzinu. U più impurtante, quist'annu hè u nostru decimu anniversariu.
Per celebrà sta tappa, a nostra cumpagnia hà urganizatu un viaghju indimenticabile in Giappone per tutti l'impiegati per sperimentà a cultura è a bellezza di diversi paesi. Duranti stu viaghju di 6 ghjorni, pudemu gode di u viaghju senza preoccupazione è solu rilassate.
Stu viaghju di 6 ghjorni currettamente pianificatu hà permessu à ogni impiegatu di sperimentà l'incantu unicu di u Giappone in prima manu.
Appena scemu da l'aviò, a nostra prima tappa hè stataTempiu Sensojiè uSkytree, cunnisciuta cum'è "a torre più alta di u Giappone". A strada, avemu vistu parechje parolle scunnisciute è edifizii unichi, eramu in un ambiente esoticu. Sti dui attrazzi mostranu a scontru di tradizione è mudernità. Scalate u Skytree è affacciate a vista notturna di Tokyo, è sentite a mudernità è a notte brillanti di u Giappone.
U ghjornu dopu, avemu intrutuGinza--U paradisu di shopping in Asia. Ci mostra una atmosfera muderna, cù marchi famosi è centri commerciali riuniti, facendu chì a ghjente si senti cum'è in un mare di moda. In dopu meziornu, andemu à uMuseu di Doraemonchì si trova in a campagna di u Giappone. Cunducendu in a campagna, avemu sentu cum'è s'è no avemu intrutu in u mondu di i cartoni animati giapponese. E case è e scene di strada eranu esattamente uguali à ciò chì avemu vistu in a TV.
Avemu ancu ghjuntu à u locu più indimenticabile in questu viaghju -Munti Fuji. Quandu ci svegliemu à a matina, pudemu andà à e surgenti termali giapponesi, fighjate à u Monte Fuji in a distanza, è gode di u tempu tranquillu di a matina. Dopu u colazione, avemu principiatu u nostru viaghju di caminata. Avemu finalmente ghjuntu à a 5a tappa di u Monte Fuji per sperimentà u paisaghju, è simu stati maravigliati in a strada. Tutti sò stati mossi da stu rigalu di a natura.
U quartu ghjornu, avemu capu àKyotoper sperimentà a cultura è l'architettura più tradiziunali di u Giappone. Ci sò foglie d'arce in ogni locu nantu à a strada, cum'è s'elli sò salutati cun cordialità invitati.
L'ultimi ghjorni, avemu andatuNaraè avia un cuntattu strettu cù u "cervu sacru". In stu paese stranu, ùn importa da induve site, sti cervi ghjuceranu è perseguiteranu cun voi cù entusiasmu. Semu in cuntattu strettu cù a natura è sentimu l'emozione di campà in armunia cù u cervu.
Duranti stu viaghju, i membri ùn sò micca solu sperimentatu l'incantu culturale di u Giappone è a magnificenza di i siti storichi, ma anu ancu approfonditu i nostri ligami è scambii emutivu cù l'altri. Stu viaghju per u 2023 occupatu di tutti hà un toccu di rilassazione è calore. Stu viaghju in Giappone diventerà una bella memoria in a storia di ICE STONE, è ci inspirerà ancu à travaglià inseme in u futuru per creà un dumane più luminoso.
Tempu di Postu: Jan-03-2024