Apertura di New Showroom - ICE BOX


8 di maghju di u 2022 9: 00 am, cù eccitazione, ICE BOX - novu showroom di Ice Stone hà apertu ufficialmente.
Petra di ghiaccioU magazzinu copre una zona intornu à 10000m2 chì si trova in a cità Internaziunale di l'Industria di Pietra Shuitou.Cum'è unu di i principali esportatori è pruduttori di petra naturale, Ice Stone hà riunitu una squadra giovane è dinamica prufessiunale è appassiunata dapoi u 2013. Specializata in petra naturale unica high-end, cù a superiorità di cuntrullà risorse naturali esclusive, custruisce è risorse incomparabile industriale. catena trà u cliente è a propria cava.Cume a qualità hè tuttu, un altu standard ci guadagna una grande reputazione da u mondu sanu.

ICE-BOX-Apertura-1

Per dimustrà a maiò bellezza di a petra naturale.Custruemu un showroom speciale per vede i nostri novi marmi naturali vantaghji.Da l'essenza di u celu è a terra, ognunu cù una spiritualità unica.Ddu temperamentu straordinariu raffinatu, struttura graziosa è culurita, tessitura calda è delicata, pò sempre twitch core, hè intoxicatu.Ùn hè micca solu un showroom, ma ancu un ligame à a vita.

Hè u megliu di i tempi, hè u peghju di i tempi.Ancu l'epidemie in u mondu sanu, l'affari di a petra hè lenta, avemu Ice stone ancu creatu un novu showroom distintivu per abbraccià u mondu bellu è cambiante.Allora chì tipu di cerimonia unica ci porterà da Ice Box?
Per piacè seguitemi per avè un tour d'apertura speciale.
Prima di tuttu, u disignu di l'apparenza esterna è a scultura.Tuttu u showroom hè duminatu da l'attuale materiale di tonu verde populari.U muru esterno hè statu fattu di unu di i prudutti strategichi - Ice Connect Marble (Bellezza Bianca) inseme cù pittura di texturale grisa populari.Mostra a bellezza di u marmu Ice Connect vivamente, ma senza perde a splendida di tuttu u showroom.À u latu di u showroom, ci hè una finestra ingaghjata, chì i prudutti di l'internu ponu esse cambiati in un stile populari è di moda in ogni mumentu, chì purterà più ispirazione à i diseggiani.

Apertura ICE BOX (2)

Camminendu per u showroom, combina tipi di petra naturale "Twilight", "Ancient Times", "Ming Green", "bellezza bianca" è l'estetica muderna per creà una lussuosa sperienza "petra", chì vi prisenta l'ultimi tesori ricchi di creatività artistica è dendu un gustu di i ghjorni spirituali di l'essere umanu materiale maravigghiusu comprensione di u patrimoniu culturale di petra è architettura.

fgn
Apertura ICE BOX (3)

Siconda, u modu di a ceremonia di apertura hè unicu.Tutti i membri di Ice Stone Team anu participatu è ballatu per celebrà l'apertura di u novu showroom.
1- Gruppu di l'omi da Ice stone, "love cha cha", divertenti è affascinanti, tutti l'omi apparsu in un vestitu tutale, ma ballendu cù passi sexy, chì ùn ponu aiutà à fà tutti l'omu.
2- "Love Alliance" hè stata presentata dopu immediatamente.Questa canzone cun u sensu di l'età, ci riporta à a musica populari di a scola populari cinese di l'anni 1990.Cù divertenti costume da clown chì porta tutta a squadra cù ricordi indimenticabili.
3- Una squadra di ragazze vivace è bella chì vene, a canzona "Girl friend" balla fora di a ghjuventù è a vitalità. Cù piena energia è vigore face una sensazione fresca per tutta a squadra.
4- À a fine, "Vulete ballà?" chì porta tutta a ceremonia di apertura à u climax.Tutti acclascianu, cantanu è ballanu, rendendu animatu tuttu u showroom.
Semu entusiasmati, felici, commossi, tutti acclamu per una Pietra di Ghiaccio cusì vibrante è sicura.
A ceremonia d'apertura ghjuntu à a fine, hà attrattu parechji clienti è diseggiani.Hè ancu ottene una grande reputazione per un bellu pezzu.

Apertura ICE BOX (1)
Apertura ICE BOX (6)

Per Ice Stone, a cultura corporativa ùn hè micca un slogan appiccicatu nantu à u muru, nè slogan appiccicatu, ma annantu à l'anni à traversu l'azzioni pratichi, prufondamente arradicati in u cuncettu culturale.A missione di Ice Stone: "Speremu di ricumandà u marmura cinese high-end à e persone in u mondu sanu" dedicatu à furnisce una qualità assolutamente straordinaria per lascià a so marca nantu à a cultura di l'edifiziu in u mondu sanu "Centrisimu di u cliente, orientatu à u striver, integrità, innovazione. , pusitivu" è fà "l'impresa di petra più felice" permetterà à u mondu sanu Ice Stone è face u mondu innamurà di a petra cinese.

Apertura ICE BOX (4)
Apertura ICE BOX (5)

Postu tempu: Lisa Aug-23-2022