Notizie di l'Industria Circa 2022 Xiamen Stone Fair


Comu sapemu, l'epidemie hà un grande impattu nantu à a vita di e persone, in particulare in l'importazione è l'esportazione.In l'industria di petra avemu chjaru chì di solitu China Xiamen International Stone Exhibition tempu hè tenutu in marzu annu.Ma dapoi u 2020, a China Xiamen International Stone Exhibition hè stata ritardata parechje volte.L'epidemie hè stata recentemente signalata in parechje parte di u paese.In vista di questu, u cumitatu d'urganizazione segue i principii guida è i requisiti di i dipartimenti di u guvernu pertinenti in quantu à u principiu di "non-essenziale non-holding" di l'attività cullettiva.Dunque, anu decisu di posponà a China Xiamen International Stone Exhibition 22nd.

Notizie nantu à Xiamen Stone Fair (4)

China Xiamen International Stone Exhibition circa 20 anni, Ghjoca u rolu di capu di u disignu di moda.Impulsatu da a Xiamen International Stone Exhibition, a prosperità di u mercatu cinese è l'aumentu di a petra facenu chì parechje cumpagnie internaziunali di petra investenu in Cina.L'imprese di petra domestica integranu ancu risorse è participanu attivamente à a cumpetizione in u mercatu domesticu di petra.U mercatu di petra cinese hè di fronte à u muvimentu internaziunale di petra.Xiamen International Stone Exhibition hè diventata una piattaforma cummerciale indispensabile in u mercatu internaziunale di petra.

Notizie nantu à Xiamen Stone Fair (2)

Sicondu l'ultime nutizie, u 22nd China Xiamen International Stone Exhibition Time: 30th July- 2nd Aug. Questa mostra hè a mostra più anticipata da l'affari mundiale di petra.Perchè da u focu epidemicu finu à avà digià più di 3 anni.È questu hè a più grande mostra di petra in tuttu u mondu.Cù 2000 espositori da più di 50 paesi è 150000 visitatori da 155 paesi, circa 180000 metri quadrati di mostra, a Xiamen International Stone Exhibition hè unu di i più influenti in l'industria.A cità di Xiamen hà più di 12000 fabbriche di trasfurmazioni di petra in a so zona vicina.U 60% di u Cinese è u 15% di u voluminu di u cummerciu di petra glubale hè un risultatu direttu di l'attività di l'industria lucale di a petra in Xiamen.Hè un'uppurtunità per i cumpratori è i venditori di prudutti è servizii di petra da u mondu sanu per furnisce una maravigliosa gamma di l'ultime tecnulugia, innovazioni è tecniche.

Notizie nantu à Xiamen Stone Fair (1)

China Xiamen International Stone Exhibition hè stata fundata in u 2001. Facendu un usu pienu di ricchezza di petra in a pruvincia di Fujian è u vantaghju portu di Xiamen, a mostra di petra di Xiamen si sviluppa rapidamente è diventa a più grande mostra di petra prufessiunale in u mondu.I scopi di sta mostra sò di vede novi prudutti, tecnulugia novi è equipaghji, creà opportunità di cummerciale, migliurà a cumunicazione di l'industria di a petra glubale, per prumove u sviluppu di tutta l'industria di a petra è aumentà u voluminu di cummerciale.

A Xiamen Stone Exhibition offre una larga mostra chì varieghja da i prudutti di petra à i machini è i materiali di petra da u mondu sanu.Cù più di 2000 espositori da 56 paesi truverete parechje opportunità per cumunicà cù i maestri di decisione chjave di i principali fornitori è i principali architetti è designer di u mondu.A mostra presenta ancu novi sessioni di lanciu di produttu chì vi esponenu à l'ultime innovazioni.
Venendu quì, pudete micca solu cumprà materiali di petra cinese, ma ancu truvà materiali di petra di altri paesi.Per sapè più prudutti è l'ultime infurmazione di l'industria.
Categorie di prudutti:
Blocchi : blocchi di marmura ;blocchi d'onice...
Lastre: Marmura;granitu;onyx;petra di quartz;petra artificiale;calcariu;arenaria;roccia vulcanica;ardesia;terrazzo…
I prudutti di petra: pannellu di tavulinu;petra in forma speciale;mobili di petra;lapide;scultura in petra;petra di u paisaghju;petra di fiore di pioggia;cobblestone;l'artigianato in pietra...
Materiale di petra Finitu: Cornu finitu;flamed finitu;finitu sabbiatu;bush martellatu finitu;pelle finita;spazzola finita;finitu lucidatu…
Mosaic Strumenta meccanica: attrezzature minera;machini di trasfurmazioni;machini di furchetta;arnesi di diamanti;accessori per l'appiccicazione secca;strumenti abrasivi...
strumenti di surviglianza mantenimentu di petra: equipaghji di pulizia, prudutti di cura, adesivi, coloranti.
Conservazione di petra: abrasive, pulizia, cura, accecante, colorante...
Serviziu, stampa cummerciale è associ.
I prudutti chì vulete ponu esse truvati attraversu a mostra di petra di Xiamen.

A petra hè unu di i più antichi materiali di custruzzione in u disignu.Cù u sviluppu di a tecnulugia, i materiali di petra sò appiicati à diversi lochi.L'integrazione di naturali è scientifichi è tecnulugia hè integrata cù diversi cuntesti, facenu a petra presenta un aspettu tradiziunale è innovativu.

Notizie nantu à Xiamen Stone Fair (3)

Per a nostra cumpagnia, avemu pronti decine di materiali per a scelta di u cliente, in particulare a petra di serie verde.Sapemu, verde hè vicinu à naturali, frescu.Cù u sviluppu di a vita di i pirsuni, assai pirsuni travagghiari in custruzzioni high-rise, ma perseguite naturali.A scelta di materiali di petra verde per decorate a custruzzione hè una bona manera di chjude a natura.Quandu vi vede questi materiali di petra naturali hà travagliatu, vi sentite a magia di a natura.Inoltre, altri culori populari: grisgiu;biancu;neru ... parechji tipi di materiali di petra per a vostra scelta.

Benvenuti à Xiamen International Stone Exhibition, benvenuti à visità u nostru stand.marmura cinese;onyx;blocchi di granitu;lastre;tagliate à dimensioni... chì materiali avete bisognu?Basta à diteci i vostri bisogni, avemu prontu per voi.Incontrumu in a 23th China Xiamen International Stone Exhibition!

Notizie nantu à Xiamen Stone Fair (5)

Postu tempu: Amy Jul-23-2022