ICE STONE & XIAMEN STONE FAIR 2024


A 24th Xiamen International Stone Fair hè stata da u 16 à u 19 di marzu. In u passatu, a fiera s’era fatta da u 6 à u 9 di marzu per più di vinti sessioni. A partesi di questu annu, hè stata riprogrammata à u 16 di marzu per evità a staghjoni di a pioggia. In verità, u tempu era piacevule in tutti questi quattru ghjorni.

A nostra cumpagnia, Ice Stone, hà ancu fattu cambiamenti significativi questu annu. Per a prima volta, avemu assicuratu un locu primurosu à a cabina principale di u corridoiu di Hall C-C2026. Cù una pusizione cusì grande, naturalmente ùn perdemu micca sta opportunità. Ùn avemu micca risparmiatu sforzu in brainstorming è avemu finalizatu un pianu di custruzzione unicu in stile cinese. Dapoi a nostra cumpagnia hè stata fundata in u 2013, avemu statu impegnatu in u cuncettu di "China Stone, Ice Stone". Avemu u scopu di mostrà a bellezza di a petra prodotta in casa à l'amichi di tuttu u mondu. U nostru disignu di stand hà ancu ricevutu elogi unanimi da i clienti sia in u paese sia à l'internaziunale.

001

In più di C2026, avemu ancu un stand à D1H1. Ogni annu, solu dece cumpagnie ponu cullaburà cù e prime imprese di design naziunale per participà à a "Exhibition Living Space Design". Questa mostra integra profondamente u disignu cù i materiali di petra, rapprisentanu micca solu a ricerca di l'estetica cumuna trà i diseggiani è i marchi di petra, ma riflettendu ancu e richieste in evoluzione di diversi ambienti di vita è a cuntemplazione è l'esplorazione purtata da i praticanti pertinenti. Sta volta, avemu prisentatu principalmente dui prudutti, Oracle Black è Ancient Times, chì mette in risaltu l'incantevule interazzione di luce è ombra. Sti dui materiali di petra anu ancu stunatu u publicu à a Fiera di u Mobili di Milano.

002
010
003
011
012
004
013
005
006
007
008
009
014

A sera di u 17 di marzu, avemu ancu ospitu una festa memorable cù novi è vechji amichi. Avemu furnitu di manera creativa à l'invitati badge è corsages da portà. Ci era ancu un muru di signatura unicu. A mità di u banchettu, u nostru staffu di Ice Stone hà fattu un ballu inseme. È ci hè stata una ceremonia commovente induve u nostru capu, a Sra ICE, hà spressu gratitùdine à u nostru vechju amicu Mr Zein. Ciò chì avemu sempre persistutu è cridutu hè chì i nostri clienti sò più cà solu clienti per noi; sò i nostri veri amichi è famiglia.

015
016
017
018
019
020
021
022

A Xiamen Stone Fair ùn hè micca solu quattru ghjorni; per circa una settimana prima è dopu, parechji clienti venenu à visità u nostru magazzinu di lastre è blocchi. Avemu regularmente 75 tippi di lastre di materiale è 20 tippi di blocchi di materiale dispunibili, totali 40,000 sqm approx. Stu mese, 70% di u nostru inventariu sò venduti. I nostri clienti venenu solu per verificà a prima lastra dopu firmate u so nome per a riservazione. Perchè cunnosci u nostru sistema di cuntrollu di qualità è ùn avemu mai mischjà u pacchettu di e lastre cattivi in ​​i boni. Semu fieri è grati di stu successu. Eccettu l'inventariu di u nostru, aiutamu ancu i clienti à verificà i materiali in u mercatu postu chì Shuitou Town hè a capitale di l'industria di a petra internaziunale, pudete truvà quasi ogni petra chì vulete da tuttu u mondu.

023
024
030
025
026
027

A sorpresa finale hè a nostra participazione à a Fiera di Mobili di Shenzhen cuncurrenti, induve spartemu u nostru materiale - "Twilight".

028
029

Hè tuttu per sparte quist'annu. Ùn pudemu aspittà di vedevi tutti l'annu prossimu.


Tempu di post: 30-mar-2024