Cumu mantene u marmura naturale?- "Lucidatura" hè a Chjave


0
1. Pulizia, vernice è ripulitura
(1) Dopu a pavimentazione di a petra, è durante l'usu, hà bisognu di pulizia è lucidatura spessu.Ancu a lucidatura hè necessaria à qualchì tempu. Per fà u culore brillanti di a superficia pulita di a petra dura per un bellu pezzu.
La pulizia è un mezzo olistico per rimuovere impurità, incrustazioni e depositi da superfici di pietra naturale.
Vernici chì ponu esse cera per aumentà a finitura, aumentanu l'effettu di u culore naturali.Infine, u scopu di prutezzione di a superficia da u deterioramentu naturali è u deterioramentu per un longu tempu hè rializatu.A cera è a vetru sò a megliu prutezzione per u pavimentu di marmura lucidatu in casa.
2

(2) Ùn aduprate mai prudutti acidi nantu à u marmura (cum'è l'alcoolu o l'acidu cloridicu).Siccomu i prudutti àciti sò currusivu, pruvucarà a superficia di marmura per perdiri u so finitu, scurisce è roughen.
A menu chì in situazioni speciali, ricumandemu l'usu di acidi estremamente debuli.Cum'è l'acidu citricu o l'alcohol diluitu cù una quantità assai grande d'acqua.È lavà immediatamente cù l'acqua, per piantà a reazione di corrosione.In corta, l'agenti di descaling ùn ponu micca esse usatu cum'è detergenti per l'usu di ogni ghjornu, aduprate se a macchia hè assai visibile solu.
4 5

2. Prutezzione di a superficia pulita è ripulitura
① Prutegge a superficia lucida

In u normale, u marmura hà una cola à u trattamentu protettivu per a superficia pulita, ancu s'è i liquidi ligeramente acidi, cum'è u zucchero di limonu, e bevande, o Coca-Cola, pruvucarà macchie nantu à tutti i materiali di culore chjaru o homogeni.
Qualunque marmura o granitu, per via di a porosità ùn hè micca impermeabile, ci hè un risicu di intemperia salina.Salt hè diluted in acqua, o di spots gialli è rossi per via di l'ossidazione di ferru, sò tutti i tipi di marmura bianca.
Se a terra hè stata aduprata per un bellu pezzu, Eliminate a cera naturali cù un remover di cera, a basa di cera sintetica, tracce di cera antica emulsionata, è pussibuli tracce di resina.È pò ancu caccià a terra prufonda senza erode u finitu originale di a petra.Pulizia periodica per caccià a cera antica, aduprate u detergente speciale per u marmura chì hè cumuni in u mercatu.
6 7

② Ripulitura
Se a terra hè digià assai vechja, ùn pò più esse glazed cù prucessi standard.Hè ricumandemu d'utilizà prudutti speciali - Verificatori speciali è l'usu di smerigliatrici manuali di pavimentu unicu.
Quessi sò i prudutti spiciali chì induriscenu a superficia, finitura durable dopu a lucidatura.
I prudutti cristallini sò usati per u mantenimentu di ripulitura è indurimentu di pavimenti in marmura è petra sintetica, invece di ceratura è resina.Hè bisognu di utilizà una levigatrice di pavimentu manuale à un discu cù un discu di fibra d'acciaio solu.Un unicu pezzu di lucidatore di terra induce una reazione "termochimica" chjamata cristallizazione.Per mezu di sta reazzione termochimica, u carbonate di calcium (un cumpunente naturali di marmaru) nantu à a superficia hè dissolutu da un acidu debule.
8

3. Trattamentu di Mantenimentu Preventivu
Quandu si mette pavimenti o pareti di petra naturali, per prevene u deterioramentu durante l'usu futuru.a prutezzione preventiva deve esse fatta nantu à a petra.Prima di prutezzione preventiva, u tipu di petra deve esse evaluatu prima, cum'è e cundizioni di finitura, e cundizioni ambientali, e cundizioni di pavimentazione.
Aduprà u locu: per strada, internu, fora, pavimentu o muru.
S'ellu hè aduprata in casa, si filtrarà principalmente in sustanzi liquidi.I lochi induve stu prublema si trova sò principalmente bagni è cucina.
Per impediscenu u liquidu spiciale di penetrà in l'internu di u marmaru, l'agentu protettivu hè utilizatu nantu à a terra è u muru in generale.Questu hè u mantenimentu più faciule è veloce.
Quandu s'utilice fora, l'acqua hè u prublema.In fatti, a filtrazione di l'acqua hè u fattore più impurtante chì causa u deterioramentu di a maiò parte di i materiali di custruzzione.L'infiltrazione di l'acqua, per esempiu, pò disturbà i cicli di congelazione-discongelu.
9

À a bassa temperatura, l'acqua s'infiltra in l'internu di a petra, poi si congelate, aumentandu cusì u voluminu di a petra.Dannu à a superficia di petra per via di una pressione tremenda da l'internu.
Per evitari danni à l'internu di a petra, hè necessariu di segellà i pori, è ùn deve micca macchia, tempu, congelate.
Stu modu di manipolazione, hè un must per tutte e petra naturale lucidatu, In particulare tutte e petra bianca è homogeneia o petra usata in a cucina o bagnu deve fà.


Tempu di Postu: Apr-14-2023