Pietra di lusso naturale Gaya Dream Quartzite

Breve descrizzione:

U verde hè un simbulu di a vita. Porta una sensazione di vitalità è vigore. U verde hè l'iniziu di a primavera, u calore di l'estiu, a transizione à u vaghjimu, è a nutritura di l'invernu. Chì mantene a vita andendu è dà speranza à tutte e cose.

Gaya Dream Quartzite hè un tipu di petra verde naturali. L'origine di questu hè u Brasile. GAYA hà dui tipi di struttura, vena diagonale è dritta. Havi una tessitura chjara, s'assumiglia à longu tratti di muntagna è acqua. Quandu vi vede a lastra, pudete sente a so freschezza, simplicità è eleganza. Inoltre, pò riservà partita secondu a vostra preferenza.

U verde hè u culore populari di questu annu, è hè populari cù i diseggiani. Stu materiale hè più ecologicu è naturali chì a petra tinta. GAYA hè largamente utilizatu per hotel, villa, ristorante in sfondate, counter-tops, vanity tops, tè è tavule da pranzu o altre decorazioni di casa. GAYA hè cum'è una pittura artistica unica chì ùn pò micca esse riprodotta è embellishes l'architettura.


Detail di u produttu

Tags di u produttu

Vantaghji
A nostra cumpagnia ICE STONE hà più di deci anni di sperienza in l'esportazione. Pudemu furnisce tutti i materiali chì avete bisognu. Slabs, Blocks, Tiles, etc. Avemu ancu furnisce servizii persunalizati secondu u vostru ordine.

A bona qualità ùn hè mai a paura di paraguni. Per a qualità, pudete esse assicurati. Avemu squadre prufessiunali. Selezziunà u megliu Block, usendu colla d'alta qualità è macchina per pruduce, è imballaggio cù u quadru di legnu fumigatu per assicurà a sicurità di u trasportu è evità a rottura. E diverse materiali anu metudi di imballaggio diffirenti. Ogni prucessu serà cuntrullatu strettamente.

Nimu ùn piace micca u decoru sobriu ma lussuosu. Sè vo site stancu di vede culori brillanti. Se senti chì a to casa ùn manca di spiritu. Se u vostru prughjettu ùn hà micca pruvatu cusì verde frescu, a petra di lussu naturali GAYA serà a vostra megliu scelta!
prughjettu (4) prughjettu (5) prughjettu (3)


  • Previous:
  • Next:

  • Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi